Powered by Smartsupp

Co se stane, když auto poškodím?

Martin Ditz
Martin Ditz
2024-07-10
Trustindex ověřuje, že původní zdroj recenze je Google.
Pujčili jsme si Mercedes Vito na deset dní do Chorvatska v partě sedmi lidí a všechno super. Auto nás zvládlo všechny odvést 💪🏻. Samotný vypujčení a vráceni v pořádku, parádní přátelský přístup. Vřele doporučuji.
Roman Militký
Roman Militký
2024-06-02
Trustindex ověřuje, že původní zdroj recenze je Google.
Minibus výborný, jednání autopůjčovny skvělé. Doporucuji.
Alena Kočková
Alena Kočková
2024-05-18
Trustindex ověřuje, že původní zdroj recenze je Google.
Skutečně nonstop i o víkendu. Dobrá a rychlá komunikace s online operátorem. Doporučuji.
Ludek Grezo
Ludek Grezo
2024-02-02
Trustindex ověřuje, že původní zdroj recenze je Google.
Rychlé vyřízení objednávky přímo na stránkách. Pronájem auta na víkend splnil naše očekávání. Cena odpovídá kvalitě auta a služeb. Doporučuji
Lenka
Lenka
2024-01-28
Trustindex ověřuje, že původní zdroj recenze je Google.
+Výhodné podmínky pokud najedete s autem menší množství kilometrů. +Online podpora při výběru vozidla +Přistavení na adresu -nutnost platit kauci
Dominik Koubek
Dominik Koubek
2024-01-06
Trustindex ověřuje, že původní zdroj recenze je Google.
Půjčili jsme si auto na Vánoce a nový rok. Předání bylo velmi profesionální a příjemné. Auto bylo krásné a nebyl s ním žádný problém. Moc děkuju a vřele doporučuju!
mARTin
mARTin
2023-06-23
Trustindex ověřuje, že původní zdroj recenze je Google.
Autopůjčovna s nonstop provozem nám zajistila minibus pro celou rodinu. Všechno šlo jako po másle, do dvou hodin jsme ho měli před barákem. Doporučujeme.
Martin 81
Martin 81
2023-06-05
Trustindex ověřuje, že původní zdroj recenze je Google.
Pronájem auta na víkend proběhl bez problému. Nonstop autopůjčovna splnila vše dle počáteční dohody. Vstřícné jednání zaměstnanců a rychlé přistavení vozidla na adresu na poslední chvíli v pátek navečer si zaslouží 5/5
Pokud dojde k poškození auta během pronájmu, je důležité zůstat klidný, zajistit bezpečnost a co nejdříve informovat autopůjčovnu. Vždy se řiďte pokyny autopůjčovny a dodržujte podmínky smlouvy. S dodatečným pojištěním můžete minimalizovat svou finanční odpovědnost za poškození vozidla. Pokud dojde k poškození auta během pronájmu, je důležité postupovat podle následujících kroků a informovat autopůjčovnu o situaci. Zde jsou hlavní kroky a informace, které byste měli vědět:

Postup v případě poškození auta:

  1. Bezpečnost především:
    • Pokud dojde k nehodě, nejprve zajistěte svou bezpečnost a bezpečnost všech zúčastněných osob.
    • Pokud je to nutné, zavolejte záchrannou službu nebo policii.
  2. Informujte autopůjčovnu:
    • Kontaktujte autopůjčovnu co nejdříve a informujte je o situaci. Poskytněte veškeré relevantní informace, jako je místo a čas nehody, podrobnosti o poškození a případně kontakty na svědky nebo další zúčastněné strany.
  3. Dokumentace poškození:
    • Pořiďte fotografie poškození vozidla a místa nehody. Pokud je to možné, pořiďte také fotografie z různých úhlů.
    • Sepište stručný popis události, který zahrnuje podrobnosti o tom, jak došlo k poškození.
  4. Policie:
    • Pokud je to nutné, zavolejte policii a požádejte o sepsání policejního protokolu, zvláště pokud došlo k vážnějšímu poškození, zraněním nebo pokud je poškozené i jiné vozidlo či majetek.

Pojištění a odpovědnost:

  1. Pojištění odpovědnosti za škodu (CDW):
    • Pokud máte sjednané pojištění odpovědnosti za škodu (CDW), vaše finanční odpovědnost za poškození vozidla bude snížena, ale stále budete mít určitou spoluúčast, kterou budete muset uhradit.
    • Výše spoluúčasti závisí na konkrétní autopůjčovně a podmínkách pojištění. Bližší informace naleznete ve smlouvě o pronájmu vozidla.
  2. Dodatečné pojištění:
    • Doporučuje se zvážit dodatečné pojištění, které může snížit nebo zcela eliminovat spoluúčast. Toto pojištění může být sjednáno přímo u autopůjčovny nebo prostřednictvím externího pojišťovacího poskytovatele.
  3. Záloha:
    • Pokud dojde k poškození vozidla, autopůjčovna může zadržet část nebo celou zálohu, která byla blokována na vaší kreditní kartě, aby pokryla náklady na opravu.